martes, 1 de junio de 2010

"Les escribí que estaban heridos, pero no me hicieron caso"

La diputada árabe israelí, Hanin Zuabi, del partido Balad, ha dado una rueda de prensa en Nazaret, aportando importantes y escalofriantes detalles del ataque israelí de ayer a la flotilla internacional.
Zuabi se encontraba en uno de los seis barcos con ayuda humanitaria y, de los cientos de detenidos, es la única que ha sido liberada, gracias a su condición de diputada.
"Escribí un cartel en hebreo diciendo a los soldados que teníamos dos heridos muy graves y que necesitaban asistencia, pero no hicieron caso. Escribí el cartel en inglés y tampoco me hicieron caso. A la media hora murieron, tenían heridas en el costado y en el pecho", ha contado la diputada.
"Vi que rodearon los barcos y que empezaron a disparar antes de que los solados abordaran nuestro barco", añadió.
Zuabi se encontraba en la segunda planta del barco, donde vio "cinco muertos en los primeros 15 minutos". "Fue una masacre", concluyó.

Original: http://www.elmundo.es/elmundo/2010/06/01/internacional/1275392932.html



4 comentarios:

Jesús Escribano dijo...

Reyes: tu propuesta me parece perfecta.

Nota:
Si quieres rapidez propón un encierro en el Consell (eso si las gambas y el jamón que se los compren ellos).

Jaume Masip Llop dijo...

Que consti que jo també penso que el que ha passat ha estat una barbaritat.
Jesús, la "nota" te l'hauries pogut estalviar, com era allò en castellà? ah, si... "la velocidad y el tocino".

Jesús Escribano dijo...

Bueno Jaume, es posible. Pero puede que sirva para poner más "velocidad".
Un saludo,
Jesús

Jaume Masip Llop dijo...

A veure, Ferran em sembla molt bé que estiguis enrabiat, però, primer, jo posso al bloc el que em sembla i s´hi hagués d'escriure sobre els problemes del món, no faria res més, segon, el divendres vàrem prendre un acord en aquest sentit a la junta de govern local, tercer, per molt gros que ens sembli això, n'hi hauria molt que parlar, o és que no venem armes als eterns conflictes africans, entre d'altres? són aquests persones humanes menys importants?, no és greu que es mori al món un munt de gent?, de fam!, no és greu el que està passant al golf de Mèxic des de fa un munt de dies? el conflicte d'Orient Mitjà és molt complex i hi ha hagut molts morts i per desgràcia n'hi hauran més, però no és l'únic problema del món. I finalment, el de sempre, els que vivim al "primer món" som TOTS uns hipòcrites,a Flix també, quants han posat el crit al cel pel tema dels cooperants morts?

¿Qué importa si el gato es blanco o negro, con tal de que cace ratones?

¿Cómo se pronuncia Flix?


"No et limitis a contemplar aquestes hores que ara venen. Baixa al carrer i participa. No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu" Vicent Andrés Estellés