miércoles, 14 de julio de 2010

Ayudanos a encontrarla (perrita perdida en Mora d'Ebre)

 La Kira sembla aquesta de la foto!!!!! amb el cabell tallat!!!!!
Ahir la vam portar a la pelu a mora!!!!! i quan l'anaven a posar al cotxe els senyors de la pelu se'ls hi va escapar!!!!!!!!!!!!! Tenen el servei que et et venen a buscar el gos i te'l porten a casa!!!! 

És la Kira, la gosseta del meu germà Alex i Mònica!!!!!!!
és bastant desconfiada i suposo que no s'aproparà gaire a ningú però els gossets quan es troben perdut es comporten diferent!!!!!!!!
No vull entrar en detalls en aquest tema perquè estic molt cabrejada!!!!!!!!! no ho entenc com es pot escapar un gos que no es teu!!!!!!!!!! espero i desitjo que la kira estigui bé i que arribi sana a casa perquè sinó jo tinc claríssim el que faria!!!!!!!!! 

Portem buscant-la des d'ahir a les 19:30 de la tarda i no hi ha manera!!!!!!! 

La perruqueria canina està situada a mora d'ebre però segons ens van dir, la Kira va començar a correr direcció Mora la Nova!!!!! fins i tot hi ha una senyora que ens va dir que havia vist creuar el pont a un gosset!!!!!!!! 

Hem buscat per totes les zones possibles i no hi ha manera!!!!!!!! 
Si algu la veu que es posi en contacte amb nosaltres!!!!!!!!!
Gràciesssssssssssssssssssssss

El tram per buscar és de:
MORA D'EBRE
MORA LA NOVA
CARRETEREA MORA LA NOVA - FLIX
CARRETERA CAMPOSINES 
Aquest matí a les 6.30 ja l'estava buscant per mora d'ebre!!!!!!! la zona de la creu roja, passeig de l'ebre i benzinera però no l'he vist!!!!!
no se que li ha passat pel cap!!!!!!!potser ha començat a caminar direcció flix!!!!!
els gossets son molt intel.ligent i aquesta raça pel que he llegit ho son bastant!!!!!!!
A veure si tenim sort i podem trobar-la!!!!!!
El tram de carretera de mora a flix tampoc l'he vist!!!!!!
aquesta raça son molt intel.ligent espero que no li passi res!!!!!!!
http://evayam.blogspot.com/

4 comentarios:

eva_yam dijo...

gràcies jesus!!!!!!!!!!!!!!
m'acaben de dir que han vist una gosset a prop de la perrqueria!

sobre les 8 del matí uns paletes han vist una gosseta voltant per allí! a vuere si tenim sort i la trobem!!

gràciessssss per ajudar-nos a buscar-la!!!!!!!!!! un gran detall per part teva!!!!!!!

Jesús Escribano dijo...

De nada para eso estamos los parados, que nunca estamos quietos, y los amigos y yo soy las dos cosas :)

eva_yam dijo...

jajaja molt bona jesus!!
un petonàssss

eva_yam dijo...

gràciessssss Jesus!!

ahir quan em vas trucar i em vas dir que estaves buscant la kira em vaig emocionar ja què no m'ho esperava!!!!! gràciesssss no saps com és d'important!!

per acabar de rematar també hi vas anar a la tarda amb la olga!!!

a les 19 hrs la trobàvem la kira saneta i cansadet!!! estava bé!!!!!!!

Han estat unes hores de desesperació i tota ajuda que hem tingut l'hem agraït moltíssim ja què et sents impotent perquè hi havia massa llocs per buscar-la i poques possibilitats!!

Solament pensar que la kira estava perduda sense saber on estava encara engoixava més!!!!!!

sort que ha tingut un final feliç!!!!!!!

moltíssimes gràciesssss per la vostra ajuda!!! de part meva i del meu germà i mònica que en tot moment els vaig tindre informats de totS els que estavem allí ajudant-los a trobar la Kira!!!!!

GRÀCIESSSSSSSSSSSSSSSSS

¿Qué importa si el gato es blanco o negro, con tal de que cace ratones?

¿Cómo se pronuncia Flix?


"No et limitis a contemplar aquestes hores que ara venen. Baixa al carrer i participa. No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu" Vicent Andrés Estellés