martes, 1 de diciembre de 2009

Interesante estudio antropológico de Flix (Prohibido cabrearse al leerlo.)

Os pongo la conclusión que hace de uno de mis comentarios en el blog "Volem viure a Flix".


Tercer exemple d'estudi interessant a nivell antropològic:
Els melàncolics/resignats són aquells que recorden temps en que eren joves idealistes però que, segons ells, s'han acabat topant amb la realitat, ja que han d'acceptar el primer treball que se'ls presenti per que, segons ells altre cop, no tenen altre remei, tot i que aquest treball consisteixi en ser verdugo de la Cort. Accepten qualsevol engruna que els hi tirin per davant.

De lectura recomendada porque hay "pa tos".

5 comentarios:

Jesús Escribano dijo...

En mi defensa, fuera de Flix podría conseguir muchos trabajos, pero prefiero vivir aquí.

Jesús Escribano dijo...

Debo reconocer que me han avisado porque no leo habitualmente tu blog y lo he leído mientras la persona que me avisó me decía ¿te lo traduzco?
Entre eso y lo que he leído, tampoco tu te ofendas, me han entrado unas carcajadas que al final los dos hemos acabado por los suelos de la risa. Incluso le he dicho, creo que de todos he sido el que ha salido mejor parado.
Como se lo tomen los demás, no lo sé.

eva_yam dijo...

com ja li he dit a Reyes!boníssim l'article!! però la gent que té poc sentit de l'humor no s'ho prendrà tant bé!!!

Jesus tu esàs al grup més bó,als melancolics!!! jejeje jo estic als "quejicas"!!!

pos eso!! a seguir queixant-nos!!
un petonàssssssss

enric dijo...

Jesús, ya he leido el estudio antropològico de Reyes. La verdad es que alguno se llevarà algun cabreo, pero peor para el. Yo imagino que estoy tambien en el grupo de los quejicas, però como le he comentado a Reyes, falta su encuadramiento. Aunque me parece que pronto le colocaran en algún sitio.
Hay que reconocer que se lo ha currado.
Saludos!!

montse forcades dijo...

El que m'agradat més és el de l'enveja, és veritat no em conformo amb un Port Aventura.

¿Qué importa si el gato es blanco o negro, con tal de que cace ratones?

¿Cómo se pronuncia Flix?


"No et limitis a contemplar aquestes hores que ara venen. Baixa al carrer i participa. No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu" Vicent Andrés Estellés