domingo, 8 de noviembre de 2009

Los clientes de móvil de prepago tendrán seis meses más para identificarse.


El Ministerio de Interior ha decidido al final otorgar un indulto parcial a los propietarios de las tarjetas prepago de móvil -aquellos que no tienen un contrato- que no se identifiquen ante sus compañías antes del lunes como marca la ley. A partir de las cero horas del día 9, las tarjetas quedarán desactivadas y no podrán llamar ni recibir llamadas (salvo las de emergencia 112), pero podrán recuperar su numero de teléfono y su línea si cumplen con su obligación de identificarse en los próximos seis meses.



Noticia completa: El País.

1 comentario:

eva_yam dijo...

Bon dia !! de casualitat aquest dissabte vaig anar a una tenda movistar i quina va ser la meva sorpresa que hi havia gent fent cua i no sabia perquè!!!!!

la meva amiga,que treballa a la tenda, em va comentar que dsbte era l'últim dia per registrar-se!! i naturalment les línees estaven colapsades i no es podia fer!! (totes les tendes de tarragona estaven igual)

El primer que vaig pensar va ser "ostres tu, quina putada!! la gent no es podrà registrar!!" però després em va explicar que la gent havia tingut 8 mesos per fer-ho i com sempre la gent esperem a l'últim moment! jejeje

Però almenys està bé aquesta última notícia, que et deixin identificar-se aquests mesos per tal de no perdre el número.

Hi ha molta gent gran que té el mòbil amb targeta de pre-pago i naturalment no ho sabien.

Un petonàsssss

¿Qué importa si el gato es blanco o negro, con tal de que cace ratones?

¿Cómo se pronuncia Flix?


"No et limitis a contemplar aquestes hores que ara venen. Baixa al carrer i participa. No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu" Vicent Andrés Estellés