sábado, 20 de marzo de 2010

No amigo mío, eso no

Por favor, vecinos y amigos de Flix.
Una cosa es estar en contra o a favor del MTC y otra es dedicarse a pintar las fachadas de las casas.
Respetemos la propiedad privada, si alguien quiere hacer alguna pintada a favor o en contra del MTC que lo haga en las paredes del mercado que es donde dejan hacer graffitis.
Respeto ante todo, las personas que viven donde habéis hecho las pintadas  no tienen porque pagar el pato.
Saludos,
Jesús

19 comentarios:

Anónimo dijo...

Jesús, apoyo tu solicitud de respeto y espero que no seamos solo la gente de la Plataforma los que pidamos esto.

Xavier Forcades Margalef

enric dijo...

Comparteixo amb tu Jesús que no esta be embrutar les parets de les cases hi posi el que hi posi a la pintada. Hi han llocs adients per fer aquests tipus de coses. Però com molt be has dit, s'ha de respectar la propietat privada.

Jaume Masip Llop dijo...

Ja no és només el tema de la propietat privada, que també,per a mi és una qüestió de civisme i de rspecte per a tota la gent, tant del poble, com la que ens visita. Hi ha moltes altres formes d'expressar el que un pensa, pintar per les parets és una falta de respecte i de civisme.
Ara bé, també diré que la part final del primer comentari, sobra, jo també poria dir que espero que la mateixa gent de la plataforma opini en aquest sentit igual que jo, o és que hem de ser beligerants fins aquests extrems?

Anónimo dijo...

Tens raó Jaume, potser m'he passat i sobra, de l'autoría de les pintades no en sabem res, si demà n'hagués del "Si volem el cementeri" estaríem en les mateixes, però és lo que representa el respecte als veíns el que hem fomentar entre tots.

Xavier Forcades Margalef

Jaume Masip Llop dijo...

Doncs sí, Xavier, es pot tenir diferents opinions en moltes coses, però en aquesta estarem d'acord, sense cap dute.
Salut

Jesús Escribano dijo...

vandalismo
m. Destrucción y devastación que no se atiene a ninguna consideración ni respeto.
No Ferran, creo que no me he pasado con la etiqueta.
Saludos,
Jesús

Jesús Escribano dijo...

Te explicas perfectamente, pero en este caso no estoy seguro de que haya sido una gamberrada de chavales.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Jesús Escribano dijo...

Anonimo te recuerdo que:
Aquí no nos hacemos responsables de los comentarios,sólo se borrarán los comentarios que nos sean denunciados como ofensivos y aquellos en los que su autor no se identifique. Cualquiera puede escribir si bien se solicita que los usuarios anónimos pongan su nombre y apellidos.

Anónimo dijo...

SI LES PINTADES POSSES SI AL MAGATZEM TEMPORAL L'AJUNTAMENT JA HAGUES PAGAT HORES EXTRES A LA BRIGADA PER ANAR A NETEJAR-LES PERO JA ELS HI ESTA BE, ES EL QUE VOLEN .....




MONTSERRAT FIGUERAS RIUS

eva_yam dijo...

estic completament d'acord amb tu jesus!! fa pena de veure!!!!!!!! quan baixes per la costa, veus una senyora pintada molt mal feta!

hi han moltes maneres d'expressar-se però això no!! ens hem de respectar uns als altres!

Jaume Masip Llop dijo...

Primer, el comentari de la Sra. Montserrat Figueres, no cal, encara que està en la seva línea, segon, ahir em van explicar una teoria que potser donarà per a pensar, perquè no és descabellada, si hagués estat gent de Flix, o de la Ribera, potser haguessin possat "no volem lo cementeri" no, "no volem el cementiri" i també ho relacionaven amb una actuació semblant a l'església de Móra la Nova, i no diré res més de qui fa fer aquestes, per a no posar més llenya al foc. Això cada vegada va pitjor i si no s'imposa el seny, no sé on anirem a parar.

Jesús Escribano dijo...

Hola Jaume, hoy me voy a permitir el lujo de contestarte con tus propias palabras, ya que lo que intentas tiene el mismo sentido que lo que criticabas en el artículo del contraataque.
"Si us plau,directament mentides no!"
Saludos,
Jesús

Jaume Masip Llop dijo...

Jesús, contestar després de llegir les coses senceres i amb calma és una bona pràctica, només hauries de llegir sense preses la darrera frase. O és que estàs d'acord amb els crits i el que diu el comentari de referència i d'altres de semblants? saps on ens poden portar coses així? dons això!

Jesús Escribano dijo...

Jaume, te he puesto tu propia frase porque das a entender una extraña "teoría".
Ojala que no hubiese sido gente de Flix, de hecho cuando vi las pintadas le pregunte a Olga, ¿oye eso no está mal escrito, pone cementiri? y me dijo que en Flix se dice así.
Por eso mismo dudé de que fuesen jóvenes -los que hicieron las pintadas- como le dije a Reyes, ya que ellos hacen, más que pintadas, auténticas obras de arte con los sprays. Esos errores ortográficos suelen cometerlos personas de más de 35 años que empezaron a estudiar en castellano y acabaron en catalán.
Pienso que puestos a dar teorías la mía es más verosímil.
¿Te das cuenta que siempre acabamos igual, aunque estemos de acuerdo en el fondo?

Jesús Escribano dijo...

Por cierto, no estaría de más, por una vez y sin que sirva de precedente, que el Ayuntamiento limpiase esas fachadas. Sería una forma de tener contenta a la ciudadanía y una forma indirecta de conseguir votos sin tener que recurrir a pedirlos directamente como hizo el presidente de uno de los partidos políticos de Flix (por cierto también, fuera de campaña).
Saludos,
Jesús

enric dijo...

Jesús, no dudes que las fachadas se limpiaran i pronto como han hecho con la mayoria de pintadas que se han puesto a lo largo de muchos años, de todas formas y colores por el pueblo. Se de buena tinta que el liquido que se utiliza para limpiarlas es muy caro pero efectivo y si no se han limpiado todavia, aunque hace muy poco que estan hechas, es por un tema meramente policial. De todas formas no creo correcto culpar al ayuntamiento ni acusarlo de permitir las pintadas ( como se puede ver en algun comentario). Las pintadas, ponga lo ponga, es un acto incívico y castigable.
Saludos!

Jesús Escribano dijo...

Sí que es caro sí, el Ayuntamiento de Madrid se gasta 12 millones de euros al año en limpiar pintadas.

Ramir Guiu dijo...

La meva opinió és que quan les parets parlen és perquè hi ha un conflicte no resolt. Si entre els flixancos ens barallem per aquest tema, és perquè algú ens ha hi ha fotut. Recordem que estem a favor o en contra d'un altre complexe que allargui la relació del nostre poble amb la indústria nuclear. Quasi res!! Valorem pros i contres. Ara pregunto: Volem viure a Flix a qualsevol preu? A mi em sembla que hi ha gent que si. Sense ànims d'ofendre a ningú. No cito a ningú. Per cert, jo també vull viure a Flix. Salutacions a tothom i totdon.

¿Qué importa si el gato es blanco o negro, con tal de que cace ratones?

¿Cómo se pronuncia Flix?


"No et limitis a contemplar aquestes hores que ara venen. Baixa al carrer i participa. No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu" Vicent Andrés Estellés